Keluargaku

 Mak dan Abah πŸ’–

Aku merupakan anak yang ke-6 daripada 7 orang adik beradik, iaitu 2 perempuan 5 lelaki. Nama mak aku ialah Salamah binti Ali. Nama abah aku ialah Ab Rahim bin Selamat. Aku sangat sayang dengan keluargaku walaupun aku seorang yang pendiam dalam keluarga.

Beraya di rumah nenek belah abah pada tahun 2017 di Gersik, Muar.


Ni abang aku, anak yang ke-3 sudah berkahwin, namanya Muhammad Razif bin Ab Rahim, biasa aku panggil Abang Ajib.




Ini gambar adik aku yang bongsu, biasa aku panggil Daus.

Anak buah tengok kambing jiran


Berjalan-jalan


Pada tahun ini, abah aku telah kembali kerahmatullah pada 7 Mac 2022 akibat Covid-19 yang menyerang bahagian paru-paru. Ini pertama kali aku merasa kehilangan seseorang yang aku sayang, tapi aku redha dengan pemergiannya. Aku rindu...