BBM3410-2022-ASAS VIDEOGRAFI VIDEO LAGU

 DUA INSAN SEDANG BERCINTA  

RUJUKAN 

Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang: Penerbit Universiti Putra Malaysia. 


Assalamualaikum semua. Kembali lagi dalam blogku Memori Segenggam Rindu. 

Hari ini aku post pasal video lagu dua insan. 

Pelakon dalam lagu ini adalah aku sendiri, hahaha dan Syaqirah. Watak aku yang bersahaja dan penatlah jugak membuat mudah proses rakaman kumpulan aku sendiri. Lokasi yang dipilih adalah di Perpustakaan Sultan Abdul Samad UPM dan Pusat Kebudayaan & Kesenian Sultan Salahuddin Shah. Kenapa kami pilih sana? Sebab lokasi nya cantik dan sudah pastinya berbunga-bunga. Iyalah sebab bercinta kan? Kena berbunga-bunga hehehehe tapi aku tak pandai bab sweet2 ni wkwkwk...nampak aku macam seorang lelaki yang romantik gitu.


Saksikan lah video lagu kumpulan Sape Production di bawah !!


https://youtu.be/vy_ZySLq9i4


Kehadiran Kuliah Minggu 9 - 26 Mei 2022